Numer oferty: StPr/25/0341
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Trzech Kotwic 9A, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: organizacja pracy biura, prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie pism, kontrola terminowości wykonywanych zadań, współpraca z zarządem, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent dyrektora
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność prezentacji i negogacji
- samodzielność
- pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Mile widziana osoba posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności, mile widziane wykształcenia z zakresu zarządzania lub ekonomii, wynagrodzenie brutto: od 5000,00 PLN do 8000,00 PLN, mile widziane 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "OM" Sp. z o .o.
NIP: 8522560630
REGON: 320714476
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 9 Maja 5, 74-100 Gryfino, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Radosław Zakrzewski
Nr telefonu: 535535036
E-mail: om.1@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail