Numer oferty: StPr/25/0372
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słowackiego 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie grafik zgodnie z obowiązującą estetyką (plakaty, ulotki, broszury, grafiki promocyjne do Internetu itp.);
Przygotowanie składów graficznych do druku;
Projektowanie identyfikacji wizualnej: Tworzenie logo, szaty graficznej dla projektów realizowanych przez Dom Kultury
Przygotowanie nowych konceptów w oparciu o aktualne trendy;
Tworzenie krótkich form video do social mediów;
Projektowanie banerów oraz innych grafik reklamowych;
Sporządzanie i redagowanie artykułów o wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez Dom Kultury;
Prowadzenie witryny internetowej i serwisów społecznościowych Domu Kultury w formie tekstowej i graficznej;
Wspieranie innych inicjatyw podejmowanych przez Dom Kultury;
Projektowanie identyfikacji wizualnej: Tworzenie logo, szaty graficznej dla projektów realizowanych przez Dom Kultury
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali projektanci grafiki i multimediów
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania:
1. Udokumentowane wykształcenie minimum zawodowe/średnie;
2. Udokumentowany minimum 2 lat staż pracy o podobnej specyfice
3. Portofolio prac
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Biegła Znajomość narzędzi: Adobe: Photoshop i Ilustrator, Corel Draw, Canva, Adobe Express
2. Doświadczenie w administrowaniu stroną internetową;
3. Znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury;
4. Znajomość specyfiki pracy w obszarach promocji i marketingu kultury;
5. Doskonała znajomość języka polskiego oraz łatwość pisania tekstów promocyjnych i komunikacyjnych;
6. Znajomość narzędzi do obsługi stron www (CMS WordPress, podstawy HTML)
7. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office;
8. Umiejętność pracy pod presją czasu;
9. Dobra organizacja pracy;
10. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność;
11. Dyspozycyjność;
12. Wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Lidzbarski Dom Kultury
NIP: 7431312535
REGON: 000791303
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Słowackiego 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
list motywacyjny;
portfolio prac