Numer oferty: StPr/25/0365
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piotra Skargi 4, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykonywanie badań mikrobilogicznych w zakresie badań schorzeń jelitowych, skuteczności procesu sterylizacji, przyjmowanie próbek do badań, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi badaniami zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa oraz nadzór nad wyposażeniem, realizacja zadań wynikająych z funkcjonującego systemu zarządzania zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025 " Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorujących", realizacja programu potwierdzania ważności wyników w zakresie prowadzonych badań laboratoryjnych, porządzenie sprawozdań z przeprowadzonych działań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 691 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: diagnosta laboratoryjny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Magisterskie mające zastosowanie w realizacji zadań komórki organizacyjnej Laboratorium Badań Mikrobiologicznych, aktualne prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego, kierunek analityka medyczna, biologia lub inne pokrewne
Zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni praw publicznych, dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, terminowość.
Nie może być zatrudniona osoba, która od 22.07.1944r. do 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 01.08.1972r. i później.
Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny 76 727 25 94 w godz 8 do 13 oraz mailowy.
CV oraz list motywacyjny należy wysyłać na adres mailowy: sekretariat.psse.glogow@sanepid.gov.pl lub kadry.psse.glogow@sanepid.gov.pl
UWAGA więcej informacji oraz niezbędne do złożenia dokumenty znajdują się na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/psse-glogow/aktualne4
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GŁOGOWIE
NIP: 6931603494
REGON: 390490826
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotra Skargi 4, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Ordon
Nr telefonu: 76 72-72-594
E-mail: sekretariat.psse.glogow@sanepid.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny
- list motywacyjny, curriculum vitae (CV) bez zdjęcia, zawierające informacje, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025r., poz. 277 z późn.zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje i przebieg zatrudnienia
-dokument poświadczający wykształcenie kserokopia dyplomu lub świadectwa ukończenia nauki,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach kserokopie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Osoba aplikująca na stanowisko celem dalszego procedowania jej oferty, powinna wyrazić zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych poprzez podpisanie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wymienione w art 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentów w kolejnych naborach prowadzonych przez PSSE w Głogowie przez okres najbliższych 12 miesięcy."
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08:00-13:00