Numer oferty: StPr/25/1268
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zadania wykonywane na stanowisku:
a) w zakresie gospodarki mieszkaniowej;
b) w zakresie gospodarki lokalami użytkowym;
c) w zakresie opłaty adiacenckiej z tytułu uzbrojenia:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu opłaty adiacenckiej z tytułu wyposażenia nieruchomości w urządzenia infrastruktury technicznej;
2) koordynowanie czynności związanych ze sporządzaniem operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań o ustalenie opłat adiacenckich z tytułu uzbrojenia;
3) współdziałanie z Biurem Finansów i Księgowości Budżetowej w zakresie windykacji należności Gminy;
d) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę planowana od dnia 01 lipca 2025 r.
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa oraz w terenie;
e) pomieszczenie biurowe usytuowanie na parterze budynku; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak windy);
f) Inne: wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługi urządzeń biurowych
- biegła obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Uprawnienia:
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego:
- wykształcenie wyższe;
b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
c) znajomość ustaw: o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, gospodarce komunalnej, Prawo zamówień publicznych, samorządzie gminnym, Prawo budowlane, Kodeks Cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów wymaganych na stanowisku pracy;
d) kandydat powinien mieć także:
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie preferowane techniczne;
b) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku;
c) rzetelność;
d) dyspozycyjność;
e) umiejętność analitycznej pracy;
f) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole;
g) posiadanie prawa jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W DOBRCZU
NIP: 5541297971
REGON: 000534256
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych;
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
h) podpisana klauzula informacyjna;
i) kserokopie świadectw pracy;
j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych;
k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada;
l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędu Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.
Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02 czerwca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie.
Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości.
Dodatkowe informacje
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap - obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie).
Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52364 80 15.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta