Numer oferty: StPr/25/0762
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Parkowa 2, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa klienta zainteresowanego zawarciem polisy, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, ksera, kasy fiskalnej.
* umowa o pracę lub zlecenie, możliwość zatrudnienie na cały etat lub w niepełnym wymiarze, godziny pracy do ustalenia wg preferencji kandydata.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa urządzeń biurowych
- niekaralność
- obsługa komputera
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie min. średnie, niekaralność, mile widziane doświadczenie w zawodzie, komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność i uczciwość, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, mile widziana znaność języka angielskiego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AGNIESZKA MICHALASZEK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AMI" Agnieszka Michalaszek Indywidualna Praktyka
NIP: 5491066257
REGON: 070730592
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: AGNIESZKA MICHALASZEK
Nr telefonu: 601-955-820
E-mail: amichalaszek@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail