Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 maja 2025 (piątek)

Podinspektor powiatowego centrum zarządzania kryzysowego - wydział bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego - Świętochłowice, śląskie

Data dodania: 2025-05-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0468

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełnienie dyżurów celem zapewnienia prawidłowego, sprawnego i terminowego wykonywania zadań w ramach całodobowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zbieranie informacji dotyczących funkcjonowania miasta, zapewnienie obiegu informacji, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń, pomiędzy Prezydentem Miasta a poszczególnymi Wydziałami Urzędu, a także przekazywanie informacji i decyzji pomiędzy organem administracji zespolonej i samorządowej oraz współdziałającymi jednostkami organizacyjnymi. Wykonywanie zadań związanych z obsługą poczty elektronicznej, utrzymywanie stałej łączności telefonicznej i radiowej z jednostkami nadrzędnymi, współdziałającym i podległym w zakresie funkcjonowania miasta w sytuacji normalnej oraz podczas wystąpienia kryzysu. Gromadzenie i aktualizacji bazy danych dla zapewnienia kompleksowej realizacji zadań przez PCZK. Współpraca w zakresie wymiany informacji o zagrożeniach z dyspozytorami zakładów pracy, instytucjami monitorującymi stan środowiska oraz sąsiednimi PCZK. Analizowanie zagrożeń występujących na terenie miasta na podstawie zebranych informacji oraz służb dyspozytorskich, stanowiska kierowania służb ratowniczych, środków masowego przekazy oraz systemów monitoringu środowiska. Podejmowania działań, zgodnie z przyjętymi procedurami, na wypadek wystąpienia zagrożenia zdrowia, życia oraz mienia będącego wyniki wydarzeń nadzwyczajnych (powódź, huragan, pożar, klęski żywiołowe, itp.). Przekazywanie informacji oraz decyzji mających na celu koordynowania działań ratowniczych według posiadanych uprawnień i poleceń przełożonych. Sporządzenie i wysyłanie raportów do instytucji nadrzędnych oraz współdziałających. Obsługa urządzeń łączności, sprzętu komputerowego i innych środków technicznych znajdujących się na wyposażeniu PCZK. Przyjmowanie i sporządzanie innych dokumentów wychodzących w skład dokumentacji PCZK. Udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach w zakresie ochrony i bezpieczeństwa ludności. Współdziałanie w miejskimi służbami i inspekcji w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia społeczności lokalnej w zakresie bezpieczeństwa. Prowadzenie monitoringu zjawisk atmosferycznych. Obsługa systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania miasta. Realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa. Ścisłe przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów administracyjnych w zakresie realizacji zadań. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik zarządzania kryzysowego (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: s,
Poziom/ kierunek wykształcenia: Wyższe lub średnie, Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego, w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Dla wykształcenia wyższego co najmniej 1 rok doświadczenia w jednostce samorządu terytorialnego.
Kwalifikacje i umiejętności , uprawnienia: Znajomość przepisów i ustaw: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o zarządzeniu kryzysowym, ustawa o stanie klęski żywiołowej, rozporządzenie w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadomienia o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach, rozporządzenie w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP, obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym: środowisko Windows, Pakiet Office (arkusz kalkulacyjny Excel, edytor tekstu Word), aplikacje komputerowe. Posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżania publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.
Doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego, w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Dla wykształcenia wyższego co najmniej 1 rok doświadczenia w jednostce samorządu terytorialnego.
INNE: Cechy osobowości: odporność na stres, zdolność koncentracji w tzw. szumie informacyjnym, nie uleganie emocjom, komunikatywność, dokładność, systematyczność, punktualność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Umiejętności: pracy w systemie zmianowym, podejmowanie decyzji pod presją czasu, predyspozycje przekazywania informacji, rozwiązywanie spraw trudnych i konfliktowych. Znajomość topografii miasta Świętochłowice. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, windy oraz elementów infrastruktury wspomagającej osoby z niepełnosprawnościami.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
NIP: 6271008169
REGON: 000515891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/37892666?version=1.0
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - CV należy dostarczone do pok. 122, Termin: do 30 maja 2025r., Godziny : 7.00-15.00

opublikowano: 2025-05-19
ostatnia aktualizacja: 2025-05-21
Komentarze
Polityka Prywatności