Numer oferty: StPr/25/1141
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa Formińskiego 1/3, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie. Sporządzanie deklaracji. Sporządzanie umów, list płac, rachunków, deklaracji ZUS. Praca w Płatniku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Data zakończenia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: staż pracy w księgowości wymagany
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-PODATKOWA "ZAUFANIE" BARBARA GABRYSZEWSKA
NIP: 8211033727
REGON: 710361205
Krótki opis działalności gospodarczej: Obsługa księgowa, kadrowa i prawna firm
Adres www: http://zaufanie-biuro-rachunkowe-b-gabryszewska.znanyprawnik.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Formińskiego 1/3, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Gabryszewska
E-mail: zaufanie.gabryszewska@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail