Numer oferty: StPr/25/0728
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sadowa 4, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa kadrowa pracowników Spółki, w tym prowadzenie akt osobowych,
2. Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników,
3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy (rozliczanie czasu pracy, urlopy, absencje, zwolnienia),
4. Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych (np. umów o pracę, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),
5. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
6. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu list płac, realizowanie innych procesów płacowych, np. naliczanie świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczaniu umów cywilno-prawnych,
7. Przygotowanie/pomoc w przygotowaniu dokumentów RP7,
8. Przygotowanie i wysyłka deklaracji ZUS, US, PPK,
9. Sporządzanie sprawozdań GUS,
10. Obsługa/pomoc przy obsłudze ZFŚS,
11. Współpraca i przygotowywanie danych dla innych działów w Spółce,
12. Współpraca z audytorami zewnętrznymi, przygotowywanie wymaganych przez nich raportów płacowych i kadrowych.
* praca w systemie 1-zmianowym: 07:00-15:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera - pakiet Office
- EXCEL MS - obsługa
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, prawo); prawo jazdy kat. B; minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac; umiejętności: praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatków związanym z wynagrodzeniami; umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym otoczeniu; wrodzona dyskrecja i empatia; dobra znajomość obsługi pakietu Office, szczególnie Excela.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W TYCHACH SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 6460010322
REGON: 27054464700000
Krótki opis działalności gospodarczej: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sadowa 4, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wilk
E-mail: rekrutacja@rpwik.tychy.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
2. List motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail