Numer oferty: StPr/25/0339
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gen Józefa Sowińskiego 66, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa interesantów, księgowanie wpłat, faktur, odpowiedzi na pisma i zgłoszenia. Początkowo zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, następnie umowa o pracę. (Godziny pracy: 10-18)
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,10 PLN
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość obsługi komputera, programu Excel, zanjomość rachunkowości; doświadczenie nie jest wymagane
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AZYL NIERUCHOMOŚCI IWONA GMURCZYK
NIP: 7621342290
REGON: 146024898
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kameralna 10, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Gmurczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv- prośba o kontakt z pracodawcą w godzinach 16-17
-
UWAGA!
PODANA DATA WAŻNOŚCI OFERTY JEST DATĄ ORIENTACYJNĄ. JEŚLI PRACODAWCA DOKONA WYBORU KANDYDATA WCZEŚNIEJ, OFERTA ZOSTANIE WYCOFANA Z REALIZACJI PRZED WSKAZANYM TERMINEM WAŻNOŚCI.
Sposób przekazania dokumentów: Godziny : 16-17