Numer oferty: StPr/25/05816
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jasielska 49/53, 02-128 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - sporządzanie planu finansowego szkoły;
- zakup sprzętu i mebli do szkoły;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku szkoły w formie papierowej i w systemie Vulcan;
- planowanie bieżących napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń;
- prowadzenie dokumentacji szkoły dotyczącej spraw kadrowych, księgi obiektu budowalnego i przeglądów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- sumienność, odpowiedzialność, terminowość
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcniew wyższe, biegła obsługa komputera, MS Office, dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne, sumienność, odpowiedzialność, teminowość, doświadczenie w pracy, dwa lata doświadczenia zawodowego.
Miejsce pracy: ul. Jasielska 49/53 (Ochota).
Godziny pracy: 8-16.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. GRZEGORZA PIRAMOWICZA
NIP: 5262391487
REGON: 000800730
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jasielska 49/53, 02-128 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Łopuszańska
E-mail: sp10@eduwarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail