Numer oferty: StPr/25/0194
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grudziądzka 9, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie dokumentacji spółki, zapewnienie przepływu informacji między organami Spółki, prowadzenie kalendarza spotkań i wykazu umów, organizajca pracy Zarządu, posiedzeń RN iZW, prowadzenie mediów społecznościowych, przygotowanie prezentacji, sprawozdań i raportów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera
- prawo jazdy kat B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: min.2 lata doświadczenia w pracy w sekretariacie lub administracji bądź spółce prawa handlowego, biegła obsługa sprzętów biurowych i komputera, samodzielna organizacja pracy, zdolność pracy w zespole, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SPOŁECZNA INICJATYWA MIESZKANIOWA NOWY DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8781807367
REGON: 52101335000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grudziądzka 9, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Zbigniew Ceglarski
Nr telefonu: 693860404
E-mail: sekretariat@simnowydom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail