Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 06 czerwca 2025 (piątek)

Stanowisko ds.remontów - Psary, śląskie

Data dodania: 2025-05-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Pracodawca: Urząd Gminy w Psarach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0640

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie, realizacja i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych, w tym między innymi:
a)opracowywanie zapytań ofertowych na wyłonienie wykonawcy w przypadku inwestycji, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)przygotowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań w trybie zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy,
c)realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
d)nadzór i koordynacja realizowanych inwestycji,
e)reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
f)przygotowywanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie budowy,
g)nadzorowanie i monitorowanie jakości oraz bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych na budowie, w tym wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych,
h)nadzorowanie i monitorowanie umów o podwykonawstwo i akceptowanie podwykonawców,
i)kontrola postępu robót budowlanych w stosunku do założeń inwestycji, rozpoznawanie i raportowanie opóźnień i zagrożeń,
j)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
k)bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
l)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, częściowych i końcowych.
2.Nadzór i prowadzenie planu remontów, usterek obiektów gminnych: kubaturowych, placów zabaw, terenów rekreacji.
3.Nadzór nad bieżącym utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego budynków gminy.
4.Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
5.Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
6.Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
7.Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
8.Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania dodatkowe:
a)prawo jazdy kat. B,
b)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem planu remontów, bieżącego utrzymania technicznego infrastruktury gminnej,
c)doświadczenie na stanowiskach związanych z realizacją lub nadzorem nad inwestycjami budownictwa ogólnego, zagospodarowania terenów rekreacji, placów zabaw,
d)wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa,
e)uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej,
f)umiejętność kosztorysowania.

3. Predyspozycje i kompetencje miękkie wymagane na stanowisku:
a)umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność,
b)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
c)odporność na stres,
d)umiejętność organizacji pracy własnej,
e)umiejętność poprawnego formułowania treści pism,
f)rzetelność i kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Psarach
NIP: 6251610638
REGON: 000537243
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Filipczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: ) Curriculum Vitae nie zawierające zdjęcia, z podaniem informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy tj. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe: miejsce zamieszkania adres do korespondencji, nr tel., e-mail, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
b) list motywacyjny;
c) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (wykazujących wymagany
staż pracy - minimum 4 lata świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu);
f) podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji;
h) podpisane oświadczenie o obowiązku publikacji danych osobowych w Biuletynie Informacji
Publicznej.
link do załączonej oferty: http://bip.psary.pl/14023.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy kancelaria na parterze budynku,
za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Termin składania ofert upływa z dniem 6 czerwca 2025 r. o godz. 14.00 Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem z dopiskiem: Oferta na wolne stanowisko urzędnicze ds. remontów
- pełny etat

opublikowano: 2025-05-14
ostatnia aktualizacja: 2025-05-16
Komentarze
Polityka Prywatności