Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 maja 2025 (wtorek)

Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Sierpc, mazowieckie

Data dodania: 2025-05-13
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0484

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 09-200 Sierpc, powiat: sierpecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji, m.in:
- Opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
- Opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
- Opracowuje decyzje w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Data zakończenia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
- podstawowa znajomość przepisów Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych i rozporządzeń do tej ustawy
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
NIP: 7742480074
REGON: 00001775600388
Krótki opis działalności gospodarczej: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia studiów)

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 20-05-2025

Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- jesteś osobą zorientowaną na klienta
- lubisz rozwiązywać problemy
-nie zniechęcą Cię trudne sytuacje

Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
- system premiowy
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

opublikowano: 2025-05-13
ostatnia aktualizacja: 2025-05-14
Komentarze
Polityka Prywatności