Numer oferty: StPr/25/0913
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Najświętszej Maryi Panny 22, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach;
2) Systematyczne odkurzanie książek i regałów.
3) Codzienne wynoszenie śmieci do pojemników na zewnątrz;
4) Utrzymanie w stałej czystości urządzeń sanitarnych i pomieszczeń wc;
5) Mycie okien w pomieszczeniach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Stanowisko/wymiar: Pracownik gospodarczy - 1 etat,
Pracownik gospodarczy - 0,5 etatu
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów: wykształcenie - minimum zasadnicze zawodowe
Dodatkowe wymagania od kandydatów: doświadczenie w pracy - mile widziane na podobnym stanowisku, pracowitość, sumienność, dokładność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Biblioteka Publiczna im. dr. W.Biegańskiego
NIP: 9491636082
REGON: 151496975
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność bibliotek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Najświętszej Maryi Panny 22, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Stawiarska
Nr telefonu: 518343067
E-mail: kadry@biblioteka.czest.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (życiorys)
2) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami przekazanymi przez administratora, który przetwarza dane osobowe kandydata do pracy- załącznik nr 1
3) mile widziane do wglądu, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub referencje
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Dziale Kadr Biblioteki, przesłać drogą elektroniczną na adres kadry@biblioteka.czest.pl lub przesłać pocztą na adres: Biblioteka Publiczna im. dr. W. Biegańskiego, Aleja NMP 22, 42-202 Częstochowa, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko pracy pracownika gospodarczego Biblioteki Publicznej im. dr. W. Biegańskiego w Częstochowie do dnia 2025-05-20
Dokumenty składane na potrzeby rekrutacji (patrz CV) powinny zawierać wyłącznie następujące (dane osobowe):
1. imię (imiona) i nazwisko
2. datę urodzenia
3. dane kontaktowe wskazane przez kandydata do pracy
4. wykształcenie
5. kwalifikacje zawodowe
6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia
7. podpis
W przypadku załączenia dodatkowych danych, np. zdjęcie, wówczas prosimy o zawarcie w dokumencie zgodę
na przetwarzania takich danych. Treść zgody może brzmieć następująco:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dodatkowych danych tj.: mojego wizerunku (lub inne - proszę wymienić jakie dodatkowe dane zostały zawarte), w ramach przeprowadzenia procesu rekrutacji.
W przypadku składnia CV, dokument powinien być podpisany, a podpis należy umieścić na jego końcu, po ewentualnych oświadczeniach (patrz wyżej).
Dodatkowe informacje
Wybrani kandydaci będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata do pracy.
Aplikacje, które wpłyną do Biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę nadaną w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim dniu wskazanym w ogłoszeniu, decyduje data stempla pocztowego.
W przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej, za złożoną
w terminie uważa się ofertę, która pojawiła się na serwerze najpóźniej w ostatnim dniu wskazanym w ogłoszeniu.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony z procesie rekrutacji, a które będą niezbędne, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów mogą być odbierane w Dziale Kadr Biblioteki Publicznej
do 7 dni kalendarzowych od daty umieszczenia informacji o zakończonym naborze w BIP Biblioteki, po tym czasie zostaną one trwale zniszczone.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Biblioteka Publiczna publikuje w swoim BIP informacje:
1. o zakończeniu procedury naboru ze wskazaniem stanowiska, którego dotyczy
2. o wybraniu kandydata na pracownika lub o braku wyboru kandydata na pracownika
Po przeprowadzonym naborze Biblioteka Publiczna kontaktuje się z wybranym kandydatem w celu poinformowania go o pozytywnym rozpatrzeniu jego kandydatury.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta