Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 maja 2025 (poniedziałek)

Inspektor ds. lokali użytkowych (nr ref. 190/eu/25) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-05-12
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/05595

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

1. Prowadzenie pełnej ewidencji zasobów lokali niemieszkalnych z podległego terenu działania, ich usytuowania, standardu i zmian funkcjonalnych.
2. Przygotowywanie pełnej dokumentacji najmu lokalu.
3. Prowadzenie na bieżąco kontroli lokali w terenie pod kątem ich wykorzystania zgodnie z zawartą umową najmu.
4. Przekazywanie inspektorom służb technicznych zauważonych podczas kontroli potrzeb remontowych lokali i napraw budynków wolnostojących.
5. Dokonywanie odbioru lokali od najemców, rozliczanie najemców z tytułu zdania wynajmowanego lokalu.
6. Załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami.
7. Przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z zakresem obowiązków, rozpatrywanie spraw wnoszonych przez tych interesantów.
8. Sporządzanie sprawozdań i analiz związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych.
9. Odczytywanie liczników poboru zimnej i ciepłej wody oraz dokonywanie analiz z tym związanych.
10. Kontrolowanie stanów prawnych lokali i nieruchomości.
11. Przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w sprawach najmu lokali użytkowych.
12. Udzielanie odpowiedzi w terminie na otrzymaną korespondencję.
13. Prowadzenie rejestru lokali oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu Seizbil (w tym danych archiwalnych)
14. Udzielanie oferentom pełnej informacji odnośnie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
15. Właściwe oznakowanie lokali przeznaczonych do wynajęcia.
16. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Najmu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu, Zastępcę Kierownika Działu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze - od 5400 zł + premia uznaniowa + dodatek stażowy.
Pracodawca oferuje: dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r, poz.1135)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie średnie;
- staż pracy: minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy: 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Kodeks Cywilny, Uchwały Rady m.st. Warszawy oraz Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie najmu i dzierżawy lokali (nieruchomości) użytkowych oraz reklamy, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Kodeks spółek handlowych.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 12.05.2025 r. do dnia 26.05.2025 do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor ds. lokali użytkowych, nr ref. 190/EU/25".

Więcej na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy

[Kontakt: tel. 22 549-37-16, 22 549-37-56]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
NIP: 5213321452
REGON: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 549-37-16, 22 549-37-56
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00

opublikowano: 2025-05-12
ostatnia aktualizacja: 2025-05-14
Komentarze
Polityka Prywatności