Numer oferty: StPr/25/1031
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nadrzeczna 5F/B11, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa klienta w języku chińskim– za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Chin
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 29.05.2025
Data zakończenia: 29.05.2028
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji: praca stała,
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość języka chińskiego - mile widziana
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: NPC INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 1231570488
REGON: 54036476400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NADRZECZNA 5F/B11, 05-552 Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: NGOC TIEP TRAN
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście