Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 maja 2025 (piątek)

Menedżer ds. wdrożenia ir cx - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-05-09
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: biznes, ekonomia, marketing
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/2425

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00
Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 01.09.2028
Wynagrodzenie brutto: od 29 396 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: biznes, ekonomia, marketing
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: 12 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym 10 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w działach bankowości i/lub finansów i/lub marketingu. Umiejętności: znajomość rozwiązań cyfrowych B2B i B2C w zakresie aktywacji klientów i konsumentów, zarządzanie zespołem, kierowanie cyfrowym zaangażowaniem handlowym, pośrednimi programami detalicznymi i projektami cross-funkcjonalnymi, wykazywanie się inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Branża finansowo-kadrowa
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .

opublikowano: 2025-05-09
Komentarze
Polityka Prywatności