Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 maja 2025 (środa)

Mid scaled services associate/współpracownik usług skalowanych - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-05-09
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/2421

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Działanie jako centrum wiedzy i doradca dla zespołu sprzedaży w celu wspierania ich sukcesu. Szybkie rozwiązywanie
problemów związanych z przestępstwami finansowymi poprzez bezpośrednią współpracę z zespołem sprzedaży i wewnętrznymi
interesariuszami. Współpraca z zespołem operacyjnym w celu ciągłego doskonalenia naszych procesów i celowania zespołu
sprzedaży.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Data zakończenia: 01.06.2028
Wynagrodzenie brutto: od 11 083 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
  • doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych / kluczowych klientów lub pokrewnych w instytucji finansowej. Wykształcenie wyższe. Doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie z pok.103A

opublikowano: 2025-05-09
Komentarze
Polityka Prywatności