Numer oferty: StPr/25/0627
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Siemońska 9, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją/prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej/,koordynacja zadań biurowych,praca z paketem OFFICE,zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań,wysyłanie dokumentów.Praca na 3/4 etatu w godz.8.00 do 14.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 120.0
Data rozpoczęcia: 09.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera MS Ofice
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Samodzielność i dobra organizacja pracy,precyzja,dokładność,dyspozycyjność,umiejętność pracy z klientem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PROFESSIONAL PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6252488381
REGON: 52573967000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Siemońska 9, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dariusz Jankowski
Nr telefonu: 797 010 209
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - I kontakt telefoniczny 797 010 209 w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.