Numer oferty: StPr/25/0339
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Pomoc administracyjna w referacie inwestycji i zamówień publicznych w tym przygotowywanie i redagowanie wychodzących, pomoc przy archiwizacji dokumentacji urzędowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wniosek o zorganizowanie robót publicznych na stanowisko pomoc administracyjna 1/1 etat pon,śr, czw: 7.30-15.30; wt: 7.30-17.30; pt: 7.30-14.00 z deklaracją zatrudnienia na 31 dni po okresie refundacji. Wykształcenie średnie, odpowiedzialność, punktualność, dobra organizacja pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Patrycja Chmielniak
Nr telefonu: 767275524
E-mail: doradca7@pup.glogow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie