Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 maja 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w wydziale straży miejskiej i zarządzania kryzysowego - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-05-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0927

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/828.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmować się będzie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

Ważniejsze zadania:

pełnienie etatowego dyżuru, zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska;

współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego innych organów administracji publicznej;

nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności;

współpracowanie z podmiotami realizującymi monitoring środowiska;

współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;

realizowanie zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;

uruchamianie procedur zarządzania kryzysowego w przypadku wystąpienia zdarzeń lub sytuacji kryzysowych;

prowadzenie stałej wymiany informacji dotyczącej zagrożeń i podejmowanych działań przez odpowiednie służby, inspekcje i straże;

koordynowanie działań ratowniczych i porządkowoochronnych prowadzonych przez podmioty biorące udział w reagowaniu kryzysowym na terenie miasta;

udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań;

realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o zgromadzeniach;

ujawnianie informacji dotyczących zdarzeń w celu podjęcia interwencji przez Straż Miejską lub Policję w zakresie:

- ujawnionych wykroczeń i przestępstw;

- naruszenia spokoju i porządku publicznego;

- katastrof lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniami;

- występujących zagrożeń dla życia lub zdrowia ludzkiego;

- naruszenia porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;

- występujących zjawisk kryminogennych;

- awarii technicznych oraz innych miejscowych zagrożeń;

- zdarzeń związanych z ochroną obiektów komunikacyjnych i urządzeń użyteczności publicznej,
- zdarzeń z udziałem osób nietrzeźwych, które swoim zachowaniem dają powód zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie: minimum średnie;

ogólny staż pracy: minimum 3-letni staż pracy;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej;

Wymagania dodatkowe:

znajomość przepisów prawnych:

- Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej;

- ustawa o zarządzaniu kryzysowym;

- ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej;

- ustawa o działaniach antyterrorystycznych;

- ustawa Prawo o zgromadzeniach;

- ustawa o samorządzie gminnym;

- ustawa o samorządzie powiatowym oraz aktów wykonawczych;

znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;

mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

prawo jazdy kat. B;

umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych;;

umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 59 848 83 21
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

list motywacyjny;

dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

kwestionariusz osobowy;

oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego, w terminie do dnia 19 maja 2025 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-05-09
Komentarze
Polityka Prywatności