Numer oferty: StPr/25/2412
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i nadzór na terminowym załatwianiem zgłoszeń od mieszkańców w sprawach eksploatacji zasobów Spółdzielni. Telefoniczna obsługa mieszkańców i przygotowanie pisemnych odpowiedzi na wnioski i zgłoszenia. Bezpośredni nadzór nad pracą firm w zakresie sporządzania terenów zewnętrznyc, wewnętrznych oraz w trakcie robót remontowych. Współpraca z Wydziałem Kształtowania Srodowiska w zakresie zgłaszania wniosków o wydanie decyzji i isch realizacja oraz zarządzanie zielenią. Uczestnictwo w okresowych przeglądach roczmych i pięcioletnich stanu technicznego obiektów i budowli będących w zasobach Spółdzielni. Kontrolowanie jakości usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie wywozu nieczystości oraz eksploatacji pojemników na odpady.
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- kreatywność
- odpowiedzialność
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- wysoka kultura osobista
- zaangażowanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora budynków lub pokrewne
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
NIP: 6750005973
REGON: 000814122
Krótki opis działalności gospodarczej: Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Adres www: www.ruczaj-zaborze.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pracodawca
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni do 30.05.2025 do godziny 13. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, oświadczenie o zgodzie naprzetwarzanie danych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście