Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 maja 2025 (środa)

Specjalista ds. współpracy i komunikacji (dostępność informacyjna i cyfrowa) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-05-08
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/05428

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Koordynacja dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej;
2. Realizacja obowiązków wynikających z ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej;
3. Opracowywanie dokumentacji (analizy, raporty, sprawozdania, konsultacje) dotyczącej zapewnienia dostępności komunikacyjno-informacyjnej oraz cyfrowej w zakresie działalności CWR RW;
4. Monitorowanie stron internetowych CWR RW w celu ich dostosowania do wymogów określonych przepisami prawa krajowego oraz wydanych m.in. przez organy UE w zakresie treści i warunków technicznych jakie powinny spełniać strony internetowe urzędów;
5. Opiniowanie dokumentów pod kątem zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami;
6. Współpraca w komunikowaniu działań na zewnątrz organizacji, w tym prowadzenie strony internetowej i kanałów społecznościowych CWR RW;
7. Budowanie sprawnej komunikacji oraz przepływu informacji pomiędzy pracownikami oraz komórkami organizacyjnymi CWR RW;
8. Współorganizowanie i udział w wydarzeniach promocyjnych, okolicznościowych dla pracowników oraz odbiorców
działań prowadzonych w CWR RW;
9. Przewodniczenie lub uczestnictwo w pracach zespołów roboczych lub projektowych, tworzenie i nadzór nad realizacją zadań i harmonogramu wydarzeń oraz projektów, tworzenie, realizacja i rozliczanie budżetów finansowych wydarzeń i projektów;
10. Prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych zadań i projektów zgodnie z obowiązującymi w CWR RW procedurami;
11. Wykonywanie innych zadań i prac zleconych przez przełożonego dotyczących pracy zgodnej z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze: 6000 zł brutto
Benefity: dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, trzynaste wynagrodzenie, świadczenia z ZFŚS, dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Obsługa komputera

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe - Administracja publiczna/Polityka społeczna,
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,
- wiedza i umiejętności dotyczące dostępności informacyjnej i cyfrowej,
- wiedza i umiejętności w korzystaniu z narzędzi do komunikacji zewnętrznej,
- umiejętność pisania tekstów i znajomość zasad komunikacji w internecie,
- koordynowanie zadań i projektów,
- znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2,
- znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej,
- wiedza w zakresie ustaw o: samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych; pomocy społecznej; wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; zamówieniach publicznych; dostępie do informacji publicznej;
- umiejętność pracy w środowisku Workspace Google,
- umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excell),
- umiejętność reprezentacji publicznej, w tym: prowadzenia wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach, wizytach studyjnych,
- umiejętność współpracy w zespole (kreatywność, rozwiązywanie sytuacji stresowych, pracy pod presją czasu,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- identyfikacja z organizacją,
- komunikacja, sumienność, współpraca,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Wymagania formalne niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera;
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowane kierunki: m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie, dziennikarstwo, polonistyka);
- staż pracy: minimum 3 lata pracy.
O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
4. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
6. Oświadczenie o:
a. posiadanym obywatelstwie;
b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
7. Podpisanie poniższej klauzuli informacyjnej na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów).

Aplikacje należy dostarczyć do 21.05.2025 w wybrany sposób:
1. FORMULARZ eRecruiter: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ff03a861ad73437bbeaa8fa9814a574f
2. Przesłanie pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Specjalista ds. współpracy i komunikacji - dostępność informacyjna i cyfrowa
3. Złożenie osobiście w sekretariacie w siedzibie Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Specjalista ds. współpracy i komunikacji - dostępność informacyjna i cyfrowa.

Wszelklie pytania można kierować na adres e-mail: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"
NIP: 5252620673
REGON: 361648891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stara 4, 00-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
4. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
6. Oświadczenie o:
a. posiadanym obywatelstwie;
b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
7. Podpisanie poniższej klauzuli informacyjnej na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji. W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - Formularz zgłoszeniowy na stronie:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ff03a861ad73437bbeaa8fa9814a574f

opublikowano: 2025-05-08
Komentarze
Polityka Prywatności