Numer oferty: StPr/25/0914
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Browarna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń dla każdego pracownika i deklaracji podatkowych do US - PIT,
- obsługa programu Płatnik - przesyłanie deklaracji do ZUS-u,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu,
- prowadzenie kasy dotyczącej wydatków bieżących zakładu, dochodów i sporządzanie raportów kasowych,
- weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,
- prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarzy weterynarii.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Zatrudnienie od sierpnia 2025r., umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
- obsługa urządzeń biurowych,
- bariery architektoniczne do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdów
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
- znajomość przepisów finansowych
- dobra znajomość obsługi komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w księgowości w zakresie płac, deklaracji podatkowych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów . Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. lub później
-Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe w księgowości w administracji publicznej.
Informacja o naborze zamieszczona w Biuletynie informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/chelm/ksiegowy,151565,v7
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W CHEŁMIE
NIP: 5631914746
REGON: 110200277
Adres www: https://www.piwchelm.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Browarna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 82 5655058
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -CV i list motywacyjny
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon