Numer oferty: StPr/25/1359
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Al IX Wieków Kielc 8/24, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń z zakresu pracownika administracyjno-biurowego
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 40,00 PLN
Opis wynagrodzenia: System wynagrodzenia godzinowy
Zawód: wykładowca na kursach (edukator, trener)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wiedza z zakresu programów MS Office, wiedza na temat obsługi sekretariatu, obsługi urządzeń, tj. skanera, drukarki, kasy fiskalnej, certyfikaty niezbędne do prowadzenia szkoleń, minimum 3 letnie udokumentowane prowadzenie zajęć o wskazanej tematyce.
Przeprowadzenie min. 60 godzin szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat. Min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla dorosłych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "AKADEMIA ZDROWIA" Izabela Łajs
NIP: 7281348565
REGON: 472067010
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Główna 81, 95-020 Justynów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 662 536 086 lub drogą elektroniczną: agnieszka.zieba@akademia-zdrowia.pl