Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 maja 2025 (wtorek)

Zastępca dyrektora powiatowego centrum pomocy rodzinie - Wejherowo, pomorskie

Data dodania: 2025-05-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0798

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora.
2. Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem
organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności.
3. Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie
Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie
corocznego sprawozdania z ich realizacji.
4. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw.
5. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych
zespołów.
6. Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich
kompetencje.
7. Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności.
8. Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności.
9. Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych.
10. Dbałość o dobry wizerunek PCPR.
11. Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy
zastępczej.
12. Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej
13. Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych,
prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków.
14. Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy
zastępczej.
15. Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców.
16. Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 300 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy, motywacyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku
pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie,
2. doświadczenie zawodowe min. 5 lat,
3. min 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,
4. specjalizacja z zakresu pomocy społecznej,
5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych
6. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. obywatelstwo polskie,
8. nieposzlakowana opinia,
9. znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
b) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy.
c) ustawy o pomocy społecznej.
d) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
e) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w
rodzinie.
f) ustawy o finansach publicznych
g) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
h) ustawy Kodeks Pracy
i) ustawy o pracownikach samorządowych.
j) ustawy o samorządzie powiatowym.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2. Zarządzanie informacją,
3. Zarządzanie personelem,
4. Umiejętność podejmowania decyzji,
5. Umiejętność pracy w zespole,
6. Techniczna obsługa komputera,
7. Umiejętności analityczne,
8. Kreatywność,
9. Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć,
10. Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność,
obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP: 5881849725
REGON: 191687460
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 672-40-63 w.43
E-mail: kancelaria@pcprwejherowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR
w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora w kancelarii PCPR
ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do
20.05.2025 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną
po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-05-08
ostatnia zmiana: 2025-05-09
Komentarze
Polityka Prywatności