Numer oferty: StPr/25/05386
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk).
2. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS w tym:
- nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności,
- nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach
APS,
- konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich,
- uruchamianie końcówek abonenckich,
- nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS,
- kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego,
- kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych.
3. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych):
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów, konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp.,
- administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami), - administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny,
- wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad
nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii,
- prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS.
4. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365.
Dodatkowo:
1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska).
2. Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk).
3. Nadzór nad siecią telekomunikacyjną APS, w tym:
- nadzór nad stanem okablowania telekomunikacyjnego i diagnoza uszkodzeń, testy konektywności,
- nadzór nad nowymi łączami telekomunikacyjnymi/danych podłączanymi do infrastruktury w serwerowniach APS,
- konfiguracja centrali telefonicznych APS dla abonentów, nadawanie uprawnień i restrykcji abonenckich,
- uruchamianie końcówek abonenckich,
- nadzór nad działaniem bramek gsm przyłączonych do centrali telefonicznej APS,
- kontakty z serwisem specjalistycznym sprzętu i okablowania telekomunikacyjnego,
- kontakty z kontrahentami dotyczące sprzętu i umów telekomunikacyjnych.
4. Administracja serwerów Active Directory APS (dotyczy maszyn fizycznych oraz wirtualnych):
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego serwerów,
- konfiguracja usług składowych oprogramowania serwerów, bieżące usuwanie wszystkich usterek i nieprawidłowości,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania współpracującego z systemem serwera, np. oprogramowania do backupu, bazodanowego, itp.,
- administrowanie udziałami sieciowymi - dodawanie i usuwanie udziałów/katalogów użytkowników (w tym administracja uprawnieniami),
- administrowanie użytkownikami (w tym uprawnieniami) Active Directory APS, dodawanie i usuwanie
użytkowników, komputerów i drukarek z sieci wewnętrznej do domeny,
- wykonywanie kopii zapasowych serwerów Active Directory, oraz baz użytkowników, nadzór nad nośnikami, testowanie i odtwarzanie kopii,
- prowadzenie dokumentacji administrowanego systemu Active Directory APS.
5. Instalacja i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS w tym Office365.
Dodatkowo:
1. Nadzór nad telewizją przemysłową CCTV APS (system kampusu Szczęśliwicka i Spiska).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 07.05.2025
Data zakończenia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy,
+ premia motywacyjna;
+ trzynaste wynagrodzenie;
+ pakiet socjalny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik informatyk*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie średnie ogolnokształcące;
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego;
- znajomość infrastruktury sieciowej, w tym Microsoft AD;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- komunikatywna znajomość języka polskiego.
Praca w godz. 8:00-16:00.
Kontakt: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
NIP: 5250005840
REGON: 000001488
Adres www: www.aps.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail