Numer oferty: StPr/25/0408
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prace administracyjne przy przeprowadzaniu przetargów, przeprowadzanie postępowania inwestycyjnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne lub administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane wykształcenie w branży sanitranej.
Wymagane: sprawne posługiwanie się komputerem i podstawowymi programami komputerowymi, dobra organizacja pracy własnej i pracy w zespole, terminowość.
Praca w godz. 07:00 - 15:00.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7950008221
REGON: 650030510
Krótki opis działalności gospodarczej: Budowa i konserwacja sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, uzdatnianie i dystrybucja wody.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewa Radyk
Nr telefonu: 669-704-711
E-mail: sekretariat@pwik.przemysl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, podanie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail