Numer oferty: StPr/25/0745
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Bieżąca kontrola stanu technicznego ulic, urządzeń drogowych i mostowych ( objazdy ).
2) Udział w przygotowaniu umów o wykonawstwo, zlecanie robót i usług ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory (w tym gwarancyjne).
3) Udział w postępowaniach przetargowych.
4) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do spełnienia wymagań określonych w Prawie Budowlanym i Ustawie o Ochronie Środowiska – koniecznych do prowadzenia robót.
5) Udział w przekazywaniu placów budów i odbiorach (w tym gwarancyjnych) instytucji współpracujących z Zarządem i realizujących roboty w pasie drogowym.
6) Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.
7) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 166.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 do 7 200 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze brutto w zł 6200 - 7200 + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego )
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnianie na stanowisku urzędniczym,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogowym, budowlanym inżynierii środowiska lub pokrewnym,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe potwierdzone dokumentami w zakresie pokrewnym do zadań określonych na w/w stanowisku.
- staż pracy: w przypadku podinspektora 2 lata, inspektora-4 lata, starszego specjalisty -5 lat
- prawo jazdy kategorii B,
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- znajomość regulacji prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, rozporządzenia Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego,
- ogólna znajomość zasad kosztorysowania,
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
- umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem pracy i pracą pod presją czasu , umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej, odporność na stres i trudnego klienta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
NIP: 6692194117
REGON: 330002466
Krótki opis działalności gospodarczej: zarząd dróg miejskich
Adres www: www.zdit-koszalin.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alina Góral
Nr telefonu: 943118060
E-mail: alina.goral@zdit-koszalin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: umowa na czas określony 6 miesięcy/ czas nieokreślony, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej ZDiT w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta