Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 maja 2025 (poniedziałek)

Referent (ds. obsługi finansowo - księgowej) - Wyszków, mazowieckie

Data dodania: 2025-05-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0318

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Budżetu zgodnie z zakładowym planem kont w systemie komputerowym obowiązującym w Urzędzie; kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów, wydatków i kosztów wg aktualnej klasyfikacji budżetowej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, weryfikacja kont; dokonywanie bieżących analiz przebiegu wykonania i płynności finansowej budżetu Powiatowego Urzędu Pracy na poszczególnych paragrafach budżetowych, zadaniach; weryfikacja naliczonych wynagrodzeń, świadczeń z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja wytworzonych przez komórki organizacyjne Powiatowego Urzędu Pracy dekretów księgowych, sprawdzanie kompletności i poprawności przesłanych danych; przyjmowanie z komórek merytorycznych faktur i dokumentów dotyczących zobowiązań i należności; obsługa systemu informatycznego eCorponet w zakresie sporządzania i przesyłana przelewów elektronicznych; współpraca z bankiem; przesyłanie do systemu Syriusz wyciągów bankowych dotyczących wpłat za oświadczenia lub zezwolenia oraz weryfikacja poprawności wczytanych wyciągów; weryfikacja i przekazywanie wpłat dotyczących rejestracji oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi, wniosków o wydanie zezwolenia na pracę oraz przedłużenia zezwolenia; bieżąca analiza centralnych przesyłów informatycznych w zakresie wprowadzanych zmian do systemu informatycznego; terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i finansowych budżetu jednostki samorządu terytorialnego; ewidencja w księgach rachunkowych dowodów dotyczących środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych objętych ewidencją ilościowo-wartościową; wprowadzanie amortyzacji do systemu informatycznego ewidencji składników majątku; sprawdzanie poprawności naliczonych umorzeń i stawek amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych na koniec każdego roku obrotowego; współdziałanie przy rozliczaniu inwentaryzacji; windykacja nienależnie pobranych świadczeń poprzez sporządzanie i wysyłanie upomnień oraz tytułów wykonawczych dotyczących należności Urzędu oraz bieżąca ich analiza; rozliczanie delegacji służbowych; przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań; współpraca z pracownikami PUP w szczególności w zakresie poniesionych wydatków wynikających z ewidencji księgowej, przekazywanych dochodów powiatu i dochodów budżetu państwa, pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy; przygotowanie zestawień do budżetu w zakresie wydatków; ochrona danych osobowych pracowników, bezrobotnych oraz pracodawców; przygotowanie i przekazywanie dokumentów do składnicy akt
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Inne wymagania: 1.1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem ust. 2,
1.2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
1.3. wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe o profilu: finanse, rachunkowość, ekonomia, ekonomika,
1.4. co najmniej roczny staż pracy w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych,
1.5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.6. nieposzlakowana opinia,
1.7. znajomość:
1.7.1. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z przepisami wykonawczymi,
1.7.2. ustawy o rachunkowości,
1.7.3. ustawy o finansach publicznych,
1.7.4. ustawy o pracownikach samorządowych,
1.7.5. ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
1.7.6. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
1.7.7. ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji,
1.7.8. ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
1.7.9. ustawy o ochronie danych osobowych,
1.7.10. aktów wykonawczych do ww. przepisów,
1.8. ogólna wiedza o sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz zadaniach realizowanych przez PUP,
1.9. znajomość obsługi komputera.

2. Zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ):
2.1. na w/w stanowisko, poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2.2. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

3. Wymagania dodatkowe (pożądane):
3.1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
3.2. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
3.3. umiejętność pracy na oprogramowaniu biurowym Microsoft Office,
3.4. odpowiedzialność,
3.5. rzetelność,
3.6. skrupulatność,
3.7. sumienność,
3.8. systematyczność,
3.9. umiejętność analitycznego myślenia,
3.10. umiejętność pracy w zespole,
3.11. umiejętność organizacji pracy własnej,
3.12. odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
NIP: 7621219649
REGON: 550347901
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Justyna Kozon
Nr telefonu: 297426166 w. 267
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
6.1. list motywacyjny,
6.2. życiorys curriculum vitae,
6.3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6.4. kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
6.5. wobec kandydatów którzy nie są obywatelami polskimi, ale są obywatelami Unii
Europejskiej lub obywatelami innych państw, którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokument
poświadczający znajomość języka polskiego, określony w przepisach o służbie
cywilnej,
6.6. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie internetowej http://bip.pup.powiat-wyszkowski.pl/, w zakładce Aktualne nabory załączniki do pobrania),
6.7. oświadczenie kandydata, że:
6.7.1. jest lub nie jest obywatelem polskim,
6.7.2. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.7.3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych,
6.7.4. posiada nieposzlakowaną opinię,
6.7.5. posiada znajomość obsługi komputera.
(oświadczenie do pobrania na stronie internetowej http://bip.pup.powiatwyszkowski.pl/, w zakładce Aktualne nabory załączniki do pobrania),
6.8. Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym
podpisem a życiorys lub list motywacyjny ponadto numerem telefonu kontaktowego.
6.9. Kandydat może dołączyć do oferty również inne niewymienione w niniejszym
ogłoszeniu dokumenty, które w jego ocenie mogą mieć znaczenie w procedurze
naboru,
6.10. Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie informuje, że w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
7.1. Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie dokumentów
aplikacyjnych w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19.05.2025r. godz. 9:00 z dopiskiem:

Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
ul. Tadeusza Kościuszki 15
07-200 Wyszków
Oferta na stanowisko pracy Oferta na stanowisko pracy Starszy referent
Nie otwierać przed 19.05.2025r. godz. 9.00
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesyłać pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie ul. Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

7.2. Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesyłać
pocztą na adres Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie ul. Tadeusza Kościuszki 15,
07-200 Wyszków (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu). Aplikacje, które
wpłyną do Urzędu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
7.3. Ocena kandydatów będzie się składać z następujących etapów:
7.3.1. ocena spełniania wymagań formalnych,
7.3.2. w sytuacji, gdy wpłynęły dokumenty aplikacyjne od co najmniej 3 kandydatów
lub wymagania formalne spełnia co najmniej 3 kandydatów, Dyrektor może
zdecydować o przeprowadzeniu testu kwalifikacyjnego przed rozmową
kwalifikacyjną. Test kwalifikacyjny pisemny z zakresu:
7.3.2.1. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz
przepisów wykonawczych,
7.3.2.2. ustawy o rachunkowości,
7.3.2.3. ustawy o finansach publicznych,
7.3.2.4. ustawy o pracownikach samorządowych,
7.3.2.5. ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
7.3.2.6. ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
7.3.2.7. ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji,
7.3.2.8. ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych,
7.3.2.9. ustawy o ochronie danych osobowych,
7.3.2.10. aktów wykonawczych do ww. przepisów,
7.3.3. rozmowa kwalifikacyjna.
7.4. Osoby które będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie
o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
7.5. W celu potwierdzenia tożsamości przed przystąpieniem do testu kwalifikacyjnego
należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem. Nieobecność na teście lub
nieprzedłożenie dokumentu tożsamości wyklucza kandydata z rekrutacji.
7.6. W przypadku przeprowadzania testu, test kwalifikacyjny przeprowadza i sprawdza
komisja rekrutacyjna. Test składa się z 10 pytań za które można uzyskać maksymalnie
10 punktów. Osoby które uzyskają z testu co najmniej 7 punktów zostaną zaproszone
na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o terminie rozmowy zostanie przekazana
kandydatom telefonicznie.
7.7. W przypadku, gdy żadna z osób nie udzieli co najmniej 7 poprawnych odpowiedzi,
Dyrektor a w czasie Jego nieobecności inny wyznaczony Kierownik Komórki
Organizacyjnej może zdecydować, że do rozmów kwalifikacyjnych dopuszczone są
dwie osoby, które uzyskały najwyższą liczbę punktów.
7.8. Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona w Biuletynie Informacji
Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie pod adresem:
https://pupwyszkow.bip.gov.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu na parterze.
Osoba do kontaktu pracodawcy: Arkadiusz Zglinicki
Adres aplikowania pracodawcy: Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

opublikowano: 2025-05-06
Komentarze
Polityka Prywatności