Numer oferty: StPr/25/1100
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta, sprzedaż artykułów medycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sprzedawca*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, medyczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem. Wymagania: Wykształcenie: minimum średnie medyczne z dyplomem: farmaceuta, fizjoterapeuta, inżynieria biomedyczna lub pielęgniarka /warunek konieczny tylko wykształcenie medyczne z dyplomem/ Prosimy nie składać aplikacji bez posiadania wskazanego wykształcenia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz"
NIP: 7770021013
REGON: 632085949
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@cezal.bydgoszcz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail