Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 maja 2025 (piątek)

Pracownik działu obsługi klienta - Polkowice, dolnośląskie

Data dodania: 2025-05-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracodawca: Aquapark Polkowice Spółka Akcyjna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0707

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem; Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej; Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów z urządzeń znajdujących się na obiekcie; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie lojalności do firmy; Dbanie o stanowisko pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kasjerzy i sprzedawcy biletów
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
  • obsługa komputera - Ms Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : zorientowanie na klienta i rozwiązywanie problemów;doświadczenie w pracy z klientem;dbałość o wizerunek firmy i profesjonalizm w kontakcie z klientami
[Umiejętność 1] : wysoka kultura osobista, skrupulatność oraz dokładność i cierpliwość w kontaktach z klientami, otwartość oraz zdolności komunikacyjne,
[Inne] : Mile widziana znajomość programu ESOK eObiekt firmy TT Soft. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - komunikatywna. Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV.
Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Aquapark Polkowice Spółka Akcyjna
NIP: 6922068848
REGON: 390604980
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 4, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Klarzyńska-Pólkowska
Nr telefonu: 767269118
E-mail: kadry@aquapark.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-05-05
ostatnia zmiana: 2025-05-09
Komentarze
Polityka Prywatności