Numer oferty: StPr/25/1085
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:
1. Udział w tworzeniu i realizacji polityki BHP w organizacji, w tym opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów oraz instrukcji.
2. Przeprowadzanie regularnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bhp w Inspektoracie.
3. Udział w prowadzonych kontrolach z zakresu bhp w podległych jednostkach wojskowych.
4. Prowadzenie postępowań powypadkowych, wdrażanie działań korygujących oraz kontrola realizacji zaleceń powypadkowych.
5. Opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego oraz proponowanie rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracowników.
6. Prowadzenie szkoleń wstępnych i koordynacja szkoleń okresowych BHP, nadzór nad ich terminowym wykonaniem.
7. Współpraca ze służbami kontrolnymi (PIP, WOMP).
Zatrudnienie: czerwiec 2025 r.
Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 490 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto: 6.490 zł (w tym premia regulaminowa 10,00%) + dodatek za wysługę lat.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp (nie wymagany jeśli wykształcenie wyższe w zakresie bhp)
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów krajowych i branżowych w zakresie:
a) prowadzenia postępowań powypadkowych i stosowania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do żołnierzy,
b) zasad udzielania pierwszej pomocy, ogólnych zagadnień w zakresie prawa pracy, ochrony zdrowia, ergonomii oraz ochrony ppoż.
2. Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office (Excel, Word, Power Point).
3. Znajomość języków obcych: preferowana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
4. Umiejętność analizy dokumentów, samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w obowiązujących aktach prawnych, analizy informacji ujętych w bazach danych oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru swoich zadań.
5. Dyspozycyjność.
6. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, samodzielność w pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
NIP: 5542740144
REGON: 340308690
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: iwspszbydgoszcz.iod@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry@ron.mil.pl,
- pocztą na adres 85-675 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska,
- osobiście pozostawić na Biurze Przepustek Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, ofertę w zamkniętej kopercie z adnotacją Wydział Pracowników Wojska.
Dodatkowe informacje:
1. Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani do udziału w rekrutacji zostaną poinformowani o terminie spotkania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Po zakończeniu rekrutacji, dane osobowe kandydatów z którymi pracodawca nie zawarł umowy o pracę są trwale usuwane (niszczone).
3. Procedura dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępna jest na stronie internetowej IWsp SZ:
https://wojsko-polskie.pl/iwsp/procedura-dokonywania-wewnetrznych-zgloszen-naruszen-prawa-i-podejmowania-dzialan-nastepczych-w-iwsp-sz
KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. ogłoszenia rekrutacyjnego w IWsp SZ
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Marcin KUŹNIK, z którym można się kontaktować:
1) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iwspszbydgoszcz.iod@ron.mil.pl;
2) listownie na adres: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO (wypełnienie obowiązku prawnego) w związku z:
1) ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
2) ustawą z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. poz. 2305, z późn. zm.);
3) innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, z których wynikają zadania ciążące na IWsp SZ.
W przypadku podania innych danych osobowych przez kandydata w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji niż wskazane w pkt. 3 ust. 1-2, przetwarzanie tych danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, po tym okresie dokumenty zostaną trwale usunięte..
7. Przysługuje Pani/Panu prawo:
1) dostępu do danych osobowych;
2) żądania ich sprostowania;
3) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO.
W związku z tym, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych, usunięcia danych ani prawo do wniesienia sprzeciwu.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta