Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 05 czerwca 2025 (czwartek)

Sekretarka w wydziale iv standaryzacji, analiz i obsługi biura kontroli komendy głównej straży granicznej k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-05-05
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/05232

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) obsługa kancelaryjna Biura, w szczególności:
a) realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem korespondencji drogą elektroniczną,
b) zapewnienie właściwego, terminowego obiegu korespondencji jawnej przychodzącej za pośrednictwem EZD i poczty elektronicznej poprzez przedstawianie jej do dekretacji dyrektora,
2) realizowanie czynności z zakresu ewidencjonowania czasu służby i pracy, funkcjonariuszy i pracowników Biura oraz sporządzanie wszelkich dokumentów w tym zakresie m. in.:
a) sporządzanie i prowadzenie list i kart obecności funkcjonariuszy i pracowników,
b) procedowanie wniosków urlopowych, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych oraz wniosków o udzielenie zwolnienia od pracy w celu załatwienia spraw osobistych,
c) przyjmowanie i ewidencjonowanie zaświadczeń, decyzji i oświadczeń, o których mowa w art.125c ust. 1 ustawy z dnia 12 października 1990 o Straży Granicznej, potwierdzanie faktu ich dostarczenia oraz dokonywania ich wstępnej kontroli,
3) obsługa sekretariatu dyrektora Biura i jego zastępcy w szczególności:
a) łączenie rozmów telefonicznych i bieżąca obsługa poczty elektronicznej Biura,
b) prowadzenie kalendarza spotkań i istotnych wydarzeń służbowych dyrektora i jego zastępcy, czuwanie nad ich terminowością i potwierdzanie udziału w nich,
c) prowadzenie bieżącej bazy teleadresowej i wykazu kierownictwa komórek organizacyjnych KGSG, jednostek organizacyjnych SG oraz MSWiA,
d) obsługa urządzeń biurowych i AGD sekretariatu, dbanie o utrzymanie ich w ciągłej sprawności technicznej oraz dbanie o estetyczny wystrój sekretariatu,
e) realizowanie zakupów z funduszu reprezentacyjnego dyrektora i zastępcy dyrektora, na polecenie tych osób,
4) wykonywanie projektów dokumentów (pism, notatek, sprawozdań i innych) zleconych przez dyrektora Biura, jego zastępcę lub naczelnika Wydziału IV,
5) archiwizowanie i brakowanie dokumentacji jawnej i niejawnej związanej z pracą wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
Data zakończenia: 05.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia w wysokości 20% oraz dodatek za wysługę lat;

Łącznie wynagrodzenie nie mniejsze niż minimalne wynagrodzenie za pracę.

Pracodawca dodatkowo oferuje możliwość:
- dofinansowania do wypoczynku pracowników,
- dofinansowania do wypoczynku dzieci pracowników,
- dofinansowania do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin),
- korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Sekretarka
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office
Inne wymagania: Wymagania:
- Wykształcenie: średnie;
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
- w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r;

Wymagania dodatkowe:
- 2 lata pracy w administracji publicznej lub biurowej,
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy.

Praca w godzinach: 08:15 - 16:15;

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
NIP: 5212921032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 513 55 22
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys (CV)
- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (o ile kandydat takowe posiada)
- oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - - dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu, listownie, za pośrednictwem ePUAP, albo
e-Doręczenia z dopiskiem oferta na stanowisko pracy nienależące do korpusu służby cywilnej sekretarka BK KGSG oraz numer ogłoszenia NKSC 5/25,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

opublikowano: 2025-05-05
ostatnia aktualizacja: 2025-05-15
Komentarze
Polityka Prywatności