Numer oferty: StPr/25/1073
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 14-240 Babięty Wielkie 54, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Rozwój i utrzymanie systemu zamówień (konfiguracja, zgłaszanie błędów, współpraca z softwarehousem), tworzenie raportów i dashboardów w Power BI / Looker / Metabase oraz w Excelu, rozwój i wsparcie systemu ERP Enova365 (konfiguracja, wdrożenia, współpraca z dostawcą), rozwój systemu śledzenia zamówień, kodów kreskowych i EAN, współpraca z technologami i kadrą zarządzającą przy wdrażaniu i optymalizacji rozwiązań systemowych.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 9 000 PLN
Zawód: analityk biznesowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie we współpracy z zewnętrznym softwarehousem lub działem IT. Bardzo dobra znajomość Excela. Zrozumienie procesów biznesowych zwłaszcza w obszarach: zamówienia, produkcja, logistyka. Umiejętność logicznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów. Proaktywność, inicjatywa w usprawnianiu procesów. Chęć do nauki i rozwijania się w nowych technologiach. Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami (technolodzy, zarząd, operacje). Mile widziane: Doświadczenie w pracy z jednym z narzędzi: Power BI, Looker lub Metabase. Umiejętność budowy intuicyjnych dashboardów i raportów dla działów operacyjnych, sprzedażowych i zarządu. Dobra znajomość narzędzi AI, takich jak ChatGPT. Znajomość systemów opartych na kodach kreskowych i numerach EAN. Dobra znajomość SQL i umiejętność pracy z bazami danych. Znajomość lub doświadczenie w pracy z systemem ERP Enova365 (lub innym ERP).
Oferujemy: Umowę na zlecenie na 3-miesięczny okres próbny, a po tym okresie możliwość zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności. Szkolenia. Dynamiczne środowisko pracy. Bezpośrednią współpracę z kadrą zarządzającą.
O PROJEKCIE: Barański Drzwi obecnie przechodzi intensywny etap digitalizacji procesów, obejmujący m.in. składanie zamówień, zarządzanie produkcją, gospodarką magazynową oraz prezentację i analizę danych W związku z tym poszukuje osoby, która wesprze organizację w tym procesie zarówno w zakresie wdrażania i rozwijania narzędzi IT, jak i ich codziennej obsługi oraz optymalizacji. To stanowisko dla osoby, która łączy zrozumienie procesów biznesowych z umiejętnościami analitycznymi i technologicznymi
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BARAŃSKI DRZWI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5811515048
REGON: 17035988700000
Krótki opis działalności gospodarczej: Barański Drzwi to jeden z liderów produkcji drzwi premium w Polsce. Łączymy w sobie zalety rzemieślniczej stolarni oraz nowoczesnej fabryki. Oferujemy drzwi drewniane zewnętrzne, drewniane wewnętrzne, okleinowane wewnętrzne jak również drzwi techniczne i klatkowe. Specjalizujemy się w wyjątkowych projektach dedykowanych dla wymagających klientów. Miesięcznie produkujemy blisko 3200 drzwi. Firma dynamicznie się rozwija i z roku na rok zwiększa swoje obroty jak i ilość pracowników. Obecnie zatrudniamy 250 osobową kadrę. Siedziba firmy mieści się w Babiętach Wielkich (14 km od Iławy i 8 km od Susza) w województwie warmińsko-mazurskim.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 14-240 Babięty Wielkie 54, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Rafał Twarogowski
Nr telefonu: 797-990-529
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Klikając w przycisk Aplikuj lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BARANSKI DRZWI SP. Z O. O. z siedzibą w: Babiety Wielkie 54, 14-240 Babięty Wielkie (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. Wcelu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: lukasz.baranski@baranskidrzwi.pl.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon