Numer oferty: StPr/25/0463
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pracownik zatrudniony na tym stanowisku m.in:
Przygotowuje decyzje o ustaleniu kapitału początkowego osób zamieszkałych za granicą lub zamieszkałych w Polsce z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia za granicą, a także za opracowuje korespondencję w takich sprawach.
Przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach.
Sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 09.05.2025
Data zakończenia: 31.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania mile widziane:
-wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne)
-minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent
-znajomość języka angielskiego na poziomie B1
-podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS
-podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
-podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego
-podstawowa znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego
-znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
NIP: 7742480074
REGON: 00001775600388
Krótki opis działalności gospodarczej: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- potrafisz skutecznie się komunikować
- lubisz współpracować z różnorodnym zespołem
- potrafisz dostosowywać się do zmian
- stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu
- potrafisz rozwiązywać problemy i radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia śwadectwa ukończenie szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'.
Termin, do którego należy składać dokumenty 09-05-2025
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- ruchomy czas pracy
- system premiowy
- atrakcyjny pakiet ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Proces rekrutacji odbędzie się w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku i obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- pisemny test wiedzy z zakresu wymienionych przepisów
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- umowa na zastępstwo
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie
- dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Ciechanowie
Rzeczkowska 8
06-400 Ciechanów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
- wejście do budynku jest zlokalizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatyczne,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.