Numer oferty: StPr/25/0995
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych asortymentu elektrotechnicznego.
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych: instalatorów, architektów, projektantów. Dbanie o relacje handlowe i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami biznesowymi firmy. Doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej firmy. Przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, polegających na planowaniu oferty sprzedaży na rzecz określonego klienta, negocjowaniu warunków handlowych oraz współpracy z zespołem w celu realizacji zamówienia.
Monitorowanie rynku i sytuacji gospodarczej oraz analizowanie oferty i działań sprzedażowych konkurencji, w celu udoskonalenia ofert handlowych.
Pozyskiwanie informacji o oczekiwaniach potencjalnych kontrahentów, planowanych inwestycjach oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży.
Praca mobilna - odbywanie spotkań handlowych na terenie wyznaczonych województw.
Pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Data zakończenia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie do ustalenia w zależności od kwalifikacji, doświadczenia kandydata,
- stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: przedstawiciel handlowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Zawody:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie na stanowisku handlowym w branży elektrotechnicznej lub pokrewnej. Nastawienie na cel i konsekwencja w działaniu. Umiejętności prowadzenia spotkań oraz negocjacji handlowych.
Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami. Umiejętność samodzielnego organizowania pracy. Umiejętności związane z komunikacją i współpracą w zespole.
Pracodawca oferuje:
Elastyczne formy zatrudnienia do wyboru (umowa o pracę, umowa B2B). Pracę nastawioną na długofalową współpracę z możliwością rozwoju i stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych (transparentne ścieżki rozwoju kariery oraz specjalistyczne szkolenia). Elastyczne godziny pracy i możliwość samodzielnego planowania działań. Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i wspierającym zespole. Budżet integracyjny.
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy. Samochód służbowy. Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Zniżki na firmowe produkty firmowe.
Należy aplikować przez stronę:
https://www.asaj.pl/kariera/przedstawiciel-handlowy-ds-rynku-hurtowo-wykonawczego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8212227830
REGON: 71230827300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż hurtowa i deatliczna artykułów elektroinstalacyjnych
Adres www: www.asaj.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 693894871
E-mail: rekrutacja@asaj.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Należy aplikować przez stronę:
https://www.asaj.pl/kariera/przedstawiciel-handlowy-ds-rynku-hurtowo-wykonawczego
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9.00 - 16.00