Numer oferty: StPr/25/05214
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Al. Wilanowska 257, 02-730 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: praca w systemie e-opieka, nadzór nad podległymi pracownikami, prowadzenie zajęć terapeutycznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Data zakończenia: 31.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek miesięczny w wysokosci 1000 zł brutto, dodatek stażowy, dodatek motywacyjny w wys. 20-50%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wykształcenie wyższe (terapia, pedagogika), 3 lata doświadczenia zawodowego, umiejetność pracy w zespole, książeczka sanepid, bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Praca w godz. 08:00-16:00.
Zgłoszenia: Tel. 797319059 e-mail: kadry@ca.waw.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM ALZHEIMERA
NIP: 5213604078
REGON: 142945331
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. Wilanowska 257, 02-730 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 797319059
E-mail: kadry@ca.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail