Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 maja 2025 (wtorek)

Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych (nr ref. 168/dom7/25) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-04-29
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/05152

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:

- reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali;
- sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych;
- bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności;
- sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty;
- wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa;
- analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem;
- podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych;
- kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości;
- analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych;
- współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji;
- analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości;
- w miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe;
- kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości. Podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach;
- analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów;
- wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw;
- przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych;
- przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów;
- aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych;
- przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności;
- współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 29.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze - od 5200 zł + dodatek funkcyjny + premia uznaniowa + dodatek stażowy.
Pracodawca oferuje: dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie średnie;
- staż pracy: minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy: 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Outlook.

Wymagania pożądane:
- praca w administracji;
- wykształcenie wyższe;
- uczciwość, sumienność;
- terminowość wykonywanej pracy.

Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 29.04.2025 r. do dnia 13.05.2025 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych, nr ref. 168/DOM7/25".

Więcej na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy

[Kontakt: tel. 22 549-37-16, 22 549-37-56]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
NIP: 5213321452
REGON: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 549-37-16, 22 549-37-56
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00

opublikowano: 2025-04-29
Komentarze
Polityka Prywatności