Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 maja 2025 (wtorek)

Podinspektor ds. technicznych (nr ref. 167/dom5/25) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-04-29
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/05150

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:

1. Zajmowanie się sprawami ogólnobudowlanymi w budynkach administrowanych przez DOM Madalińskiego.
2. Sporządzanie wspólnie z inspektorem nadzoru ds. budowlanych planów remontów. Typowanie i wycenianie robót ogólnobudowlanych.
3. Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi (dokonywanie ich analizy zleceń pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonanie i odbiór).
4. Wspólnie z inspektorami nadzoru robót sanitarnych, elektrycznych oraz z administratorem dokonywanie przeglądów technicznych lokali, a w przypadku występującego zagrożenia w lokalach zlecanie natychmiastowe jego usunięcie.
5. Umawianie komisji dot. oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania i wyceny.
6. Dokonywanie wspólnie z pozostałymi inspektorami analizy kolejności i pilności robót.
7. Sporządzanie protokołów oceny technicznej, protokołów typowania robót, przedmiary oraz kosztorysów inwestorskich.
8. Sprawdzanie i korygowanie dokumentacji kosztorysowo-płacowej.
9. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. W przypadku zakwalifikowania robót, kierowanie robotami do realizacji po wcześniejszym wystąpieniu o środki.
11. Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, specyfikacji oraz kosztorysów inwestorskich. 12. Uczestniczenie w przetargach, w konkursach ofert oraz przygotowywanie umów.
13. Sporządzanie protokołów szkód zgodnie z obowiązującymi przepisami przy udziale członków zarządu Wspólnoty i obecnego administratora.
14. Prowadzenie wszystkich obowiązujących na tym stanowisku rejestrów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 29.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze - od 5000 zł + premia uznaniowa + dodatek stażowy.
Pracodawca oferuje: dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych), możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Ustawa o zamówieniach publicznych, KPA,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook, program do kosztorysowania NORMA,
- staż pracy: minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany.

Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 29.04.2025 r. do dnia 13.05.2025 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac Podinspektor ds. technicznych, nr ref. 167/DOM5/25".

Więcej na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy

[Kontakt: tel. 22 549-37-16, 22 549-37-56]

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
NIP: 5213321452
REGON: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 549-37-16, 22 549-37-56
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00

opublikowano: 2025-04-29
Komentarze
Polityka Prywatności