Numer oferty: StPr/25/0557
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: biegła obsługa komputera i jego oprogramowania, szybkie pisanie na klawiaturze, podzielna uwga, umiejetność działania pod presją czasu, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, rzeczowa obsługa petentów, pisanie i czytanie aktów, odbieranie maili i odpowiadanie na nie, analizowanie dokumentów, porządkowanie kancelarii i własnego miejsca pracy, dbanie o przyjazną atmosferę i komfort klientów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka notarialna
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: marsz. Józefa Piłsudskiego 14, 57-400 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Duszek
Nr telefonu: 748735055
E-mail: a.duszek@klodzko.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP