Numer oferty: StPr/25/0398
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe: inż. automatyk, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych
Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie;
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym
Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Nadzór i organizacja pracy w zakresie funkcjonowania Stacji Uzdatniania Wody
w Baszynach Chwaliszewie, Raciborowie i Zdunach oraz Pompowniach Wody
w Biadkach i Jasnym Polu, a także zapewnienie ciągłości procesu produkcji wody
w wymaganym składzie;
-Nadzór i współpraca z laboratorium chemicznym w zakresie jakości produkowanej wody;
-Nadzorowanie prawidłowości procesów technologicznych na:
owarstwach wodonośnych, ujęć wód głębinowych i zarządzanie odwiertami studni głębinowych; oustalenia stref ochronnych ujęć wody;
opozwoleń wodnoprawnych;
-Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków;
-Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych;
-Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania;
-Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń;
-Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii wydobycia i uzdatniania wody,
-Nadzór nad stanem technicznym powierzonych obiektów;
-Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału;
-Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych;
-Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni;
-Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane
z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku;
-Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne;
-Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska;
-Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych;
-Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP;
-Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa;
-Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań;
-Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów;
-Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe;
-Sporządzanie planu pracy SUW, pompowni oraz planu remontów i napraw;
Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych;
-Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac;
-Przestrzeganie technologicznych czynności w zakresie eksploatacji stacji uzdatniania wody, ujęć oraz sieci wodociągowych;
-Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt;
-Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami wodociągowymi;
-Prowadzenie ewidencji w zakresie produkcji wody, zużycia energii;
-Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych;
-Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy;
-Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach;
-Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń;
-Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń;
-Dbałość o powierzone mienie;
-Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe;
-Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
-Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.;
-Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o;
-Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.;
-Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn
godziny pracy 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
Data zakończenia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia uznaniowa
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera (MS Office)
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych
Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie;
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym, Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6211002080
REGON: 25046865000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Płonka
E-mail: kadry@pgkimkrotoszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy