Numer oferty: StPr/25/1576
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Śląskich 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pomaga w prowadzeniu usług księgowych w imieniu przypisanych klientów i funduszy, w tym w opracowywaniu planów ulepszeń usług, ukierunkowywaniu wydajności, ulepszaniu procesów i specjalistycznych funkcji przeglądu, alokowaniu wydatków i przygotowywaniu raportów. Pod nadzorem wykonuje bardziej rutynowe obowiązki w zakresie księgowości funduszy/klientów w obszarach prowadzenia planów ulepszeń usług, ukierunkowania wydajności, ulepszania procesów i specjalistycznych funkcji przeglądu. Odpowiedzialny za uzgadnianie środków pieniężnych i aktywów związanych z przydzielonymi funduszami. Dokonuje uzgadniania wydatków na koncie i dba o ich odpowiednią alokację. Eskaluje złożone transakcje do starszych członków zespołu.
Godziny pracy: 9:00-17:00
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Kontakt z pracodawcą: Magdalena.Gibas@bny.com
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 do 8 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- JĘZYK ANGIELSKI Z ELEMENTAMI JĘZYKA BIZNESU*
- ! Obsługa pakietu MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: umiejętność analitycznego myślenia,
wysokie umiejętności komunikacyjne, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa pakietu MS OFFICE, jęz. angielski B2 w mowie i piśmie, jęz. angielski z elementami języka biznesu,
wykształcenie wyższe, biegła znjomość excel; min. 1 i 3 miesiące doświadczenia w branży bankowości korporacyjnej. Wiedza z zakresu alokowaniu wydatków i przygotowywania raprtów finansowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BNY Mellon (Poland) Sp. z o.o.
NIP: 5252396885
REGON: 141002739
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 13, 53-332 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Gibas
E-mail: Magdalena.Gibas@bny.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail