Numer oferty: StPr/25/1572
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Podwale 30/ pl. Powstańców Śląskich 14 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych.
Szczegółowe informacje znajdują się w Ogłoszeniu o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w zakładce "Oferty pracy" na stronie:
www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
Z naszej strony oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy,
- stałe godziny pracy,
- dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- terminową wypłatę wynagrodzenia,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastą pensję, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
1) termin złożenia dokumentów: do 30 maja 2025 r.
2) miejsce złożenia dokumentów:
a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,
b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Konkurs składa się z następujących etapów:
I etap: wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu;
II etap: test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata (uwaga: przy rozwiązywaniu kazusu można korzystać z kodeksów, w które należy zaopatrzyć się we własnym zakresie);
III etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe:
1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ,
(strona internetowa)
2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,
3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,
4) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 74-81-130.
Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu ogłoszona zostanie w dniu 9 czerwca 2025 r.
II etap konkursu odbędzie się w dniu 16 czerwca 2025 r. w sali nr 324 (III piętro, wejście od ul. Sądowej 1) o godz. 9:00.
Oferta dostępna w sali E, A.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent sędziego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie: wyższe prawnicze (magisterskie),
staż pracy: nie jest wymagany,
ukończone 24 lata,
posiadanie obywatelstwa Rzeczypospolitej Polskiej,
korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
nieskazitelny charakter
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
NIP: 8961003972
REGON: 000683594
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podwale 30, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 71 748 11 30
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,
2) własnoręcznie sporządzony życiorys,
3) informacja o przebiegu kariery zawodowej (CV),
4) kwestionariusz osobowy (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy),
5) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,
6) aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
7) oświadczenia kandydata (wzór do pobrania w zakładce Oferty pracy):
- że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (do pobrania w zakładce Oferty pracy).
Dodatkowo kandydat może złożyć:
- inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przyszłej rekrutacji (lista rezerwowa) wraz z klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce Oferty pracy).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl