Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 maja 2025 (środa)

Inspektor ds.gospodarki nieruchomościami - Bogatynia, dolnośląskie

Data dodania: 2025-04-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0229

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 1 Maja 29, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
2. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,
3.przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,
4.przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,
5.przygotowywanie dokumentów dla prowadzonych postępowań sądowych,
6.opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,
7.prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
8. prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania
w użytkowanie wieczyste, w najem, dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek,
9.nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
10.prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,
11.prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego
w prawo własności,
12.prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,
13.prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu,
14.prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,
15.prowadzenie spraw z zakresu zwrotu udzielonych bonifikat,
16.prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem wysokości odszkodowań za grunty, które z mocy prawa stały się własnością Gminy Bogatynia,
17.wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek
i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,
18.regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,
19.wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.
I umowa o prace na okres próbny 3 miesiące - docelowo umowa o prace na czas nieokreślony,
jedna zmiana pon 07.30 -17.00 , wt-czw 07.30 - 15.30 , pt. 07.30-14.00; miejsce wykonywania pracy : ul. 1 Maja 29, 59-920 Bogatynia
PROCEDURA KONKURSOWA :
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.06.2025
Data zakończenia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe w tym 3 lata stażu pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.
więcej informacji na stronie :https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
NIP: 6150030425
REGON: 000525027
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Chmielarczyk
Nr telefonu: 075 77 25 178
E-mail: kadry@bogatynia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE :
https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1396-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektora-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-04-25
ostatnia zmiana: 2025-05-02
Komentarze
Polityka Prywatności