Numer oferty: StPr/25/2210
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: - Odbieranie i zarządzanie zapytaniami przychodzącymi za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i czatu - zapewnienie doskonałej obsługi klienta;
- Zapewnienie, że wszystkie interakcje są szczegółowo rejestrowane za pomocą systemu zarządzania sprawami organizacji;
- Zrozumienie różnych systemów HR, różnych powiązanych ról i obowiązków oraz przepływu danych między nimi;
- Skuteczne nadawanie priorytetów wszelkim pilnym, wrażliwym na czas lub krytycznym sprawom biznesowym;
- Skuteczne i odpowiednie postępowanie z wrażliwymi danymi i informacjami;
- Współpraca i skuteczna komunikacja z wewnętrznymi interesariuszami HR Support.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
Data zakończenia: 18.05.2028
Wynagrodzenie brutto: od 6 352,50 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenia w pracy w HR
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Nr KRAZ: 13315
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie z pok.103A