Numer oferty: StPr/25/0422
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Malinowa 4, 43-430 Międzyświeć, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, listy wypłat wynagrodzeń pracownikom, prowadzenie dokumentacji ZUS, PZU (wychowanków i pracowników), obsługa programu Płatnik, Vulcan
prowadzenieelekronicznej obsługi bankowej w placówce,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prpowadzenie kasy, sporządzanie wymaganej sprawozdawczości GUS i innych zleconych
należyte przechowywanie i zbezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych
znajomość planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacjyjnej i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finasowej jednostki,
terminowe dokonywanie przelewów bankowych
wykonywanie innych zadań wydanych przez dyrektora jednostki
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: praca w pełnym wymiarze czasu pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Dom Dziecka w Międzyświeciu
NIP: 5481538743
REGON: 000677599
Adres www: www.domdzieckamiedzyswiec.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Malinowa 4, 43-430 Międzyświeć, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dokumenty należy składać do 07.05.2025 do godz. 15:30
oferta konkursowa
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście