Numer oferty: StPr/25/0280
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: KALISKA 59, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Starostwa, obsługa interesantów Starostwa, pomoc w prowadzeniu rejestru ogłoszeń urzędowych i obwiedzczeń oraz obsługa tablic ogłoszeniowych Starostwa, dostarczanie wstępnie zadekretowanej korespondencji w Wydziałów Starostwa, dostarczanie korespondencji na terenie miasta Turku w ranie nieobecności wakatu na stanowisku gońca.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
Data zakończenia: 21.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Prawo jady kat. B, obsługa komputera
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TURKU
NIP: 6681684680
REGON: 311061067
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządowa
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Leśnik
Nr telefonu: 632802389
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -