Numer oferty: StPr/25/0554
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Osiedle 166, 42-463 Mierzęcice, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca w restauracji hotelowej , przy obsłudze gości, obsługa i przygotowanie bufetu śniadaniowego, wydawanie i serwowanie dań z restauracji. Umowa-zlecene 3 miesiące, docelowo umowa o pracę.
Praca na dwie zmiany od 06:00 do 14:00 i od 14:00 do 22:00 jednak godziny pracy możliwe do ustalenia z pracodawcą, praca wg. ustaonego grafiku.
Wykokośc wynagrodzenia uzalezniona od umiejetności i kompetencji kandydatów.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: 30,50 zł brutto/godzinę
Zawód: kelner*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie kandydatów - średnie ogólnokształcące
Doświadczenie zawodowe min.2 lata ,znajomośc języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z klientami restauracji.
Książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych /orzeczenie lekarskie do celów sanitarno epidemiologicznych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Alfreda Perczak PPHU "POL-TRANS-CATERING" EXPORT-IMPORT
NIP: 6490008933
REGON: 272811199
Krótki opis działalności gospodarczej: Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Osiedle 166, 42-463 Mierzęcice, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 602707574
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Pierwszy kontakt telefoniczny 602 707 574 w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.