Numer oferty: StPr/25/2182
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zabawa 28/LU1, 30-653 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości dla naszych klientów, sporządzanie deklaracji podatkowych ( CIT, VAT, PIT), oraz sprawozdań finansowych. Bieżąca analiza i kontrola operacji finsnasowych, przygotowanie raportów dla organów zarządu lub instytucji, kontakt telefoniczny i e - mailowy z klientami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 28.04.2025
Data zakończenia: 03.02.2027
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od doświadczenia
godz. pracy: 8-16
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość lub pokrewne
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie:wyższe
kierunek wykształcenia: finanse i rachunkowość lub pokrewne
doświadczenie zawodowe: samodzielny/a księgowy/a
umiejętności: bardzo zaawansowany stopień znajomości programu Comarch ERP Optima
uprawnienia: kursy lub szkolenia z zakresu księgowości
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: TAX UNIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6793101123
REGON: 123128816
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa
Adres www: www.taxunit.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Pracodawca
Nr telefonu: 791 755 706
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon